Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

I'm wondering if my thoughts of her, have ever crossed her thoughts of me

Publicerad 2007-04-12 23:08:52 i Sport

Jag borde ha jättemycket roligt att skriva om här, men jag kan bara inte komma på vad. Så jag provar att skriva en massa korta kommentarer. Så som expressens Mats Olsson brukar göra, ungefär.

Hoppas att Port 80 är mer bättre på att sköta de tekniska bitarna än vad blogg esse har varit. Så mycket sämre kan det i alla fall inte bli.

Om media envisas med att kalla Daniel Andersson för sidledsdanne så får de allt, i konsekvensens namn, kalla Christian Wilhelmsson för bakåtchippen. Jag tror inte att han slog en enda pass framåt under hela första halvlek i tisdags.

Om jag hade hållt på ett spanskt, italienskt eller tyskt lag i just champions league så hade jag nog blivit aningens irriterad på Glenn Hysén. Han försöker ju inte ens dölja på att han håller på engelska lag i allmänhet och Liverpool i synnerhet. Läs förresten gärna den här krönikan, jag instämmer helhjärtat.

Jag har nu fått det bekräftat att det är i Baltimore som jag ska tillbringa min sommar.

En poäng i premiären av fotbollsallsvenskan är okej, vi mötte trots allt en nykomling och de brukar prestera bra i början. Visst hade jag hoppats på en seger, men det är inte så lätt att vinna på Vångavallen.

Det är närmast otroligt hur Mogwai-låten Friend of the night sätter sig på hjärnan. På ett bra sätt ska jag kanske tillägga.

USA-resan innebär att jag får svårt att se två blåvittmatcher i år, något som jag annars lyckats med de senaste åren.

Vill ni höra hur det låter när Bono sjunger i fel tonart?

Glenn är nog nöjd nu när det är tre engelska lag i semifinal i svampligan.

Tänk vad lätt det gick att skriva nu! Ingen analys, inga avancerade åsikter. Ingen tanke som inte ryms inom en mening. Smidigt.

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2007-04-13 14:45:55

ja, det är bästa sättet att blogga på :) iaf ibland!

Postat av: Mats-Olas Fanclub

Publicerad 2007-04-13 21:05:33

Skumt att stinas kommentar inte syntes direkt. Så den här kommentaren är främst till för att testa.

Postat av: Robodan

Publicerad 2007-04-15 11:27:36

Hehe, riktigt illa av Bono:-)

Håller verkligen också med om krönikan till 100%

Friend of the night är verkligen pärlan på skivan, men jag tycker ändå att det är den där andra slingan som fastnar på hjärnan och den första slingan är betydligt vackrare tycker jag:-)

Postat av: hannie

Publicerad 2007-04-15 23:55:16

dock är det fel tre engelska lag som är i semi. well, arsenal är ju inte så himla lysande i år.

ändå lite lustig start för BP tycker jag. fö brukar jag lyckas se en match med elfsborg. hoppas hoppas att mitt sommarschema stämmer in så jag kan se någon match.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela