Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Sing for me

Publicerad 2006-03-20 16:45:03 i Sport

I bloggens barndom skrev jag en hyllning till Niclas Alexandersson, där jag bland annat misstänkte att han skulle kunna lyckas som sångare i ett pojkband. Det jag inte anade var att det kanske är så! I det senaste numret i offside finns en intervju med Niclas och Anders Svensson, där de bland annat pratade om sina dolda sidor. Här är ett litet utdrag:

Men ni är ju båda kända för att vara lugna killar?
Niclas:  >>Jag läser ibland att jag ska vara blyg. Det tycker jag är fel. Lugn stämmer, men blyg? Absolut inte. Jag har inga problem att ställa mig upp och tala inför folk, till exempel.<<
Anders: >>Eller att ta första låten när man ska sjunga karaoke.<<
Har det hänt?
Anders: >>Han har en väldigt fin sångröst, Niclas. Det är det inte många som vet om.<<




Sedan är Alex dessutom ganska bra på att spela fotboll, idag gjorde han ett av blåvitts mål i en träningsmatch med norska Odd Grenland. För övrigt har IFK spelat sju matcher mot norska lag i år, men bara två mot svenska. Adam Johansson är kanske något på spåret när han misstänker att blåvitt ska spela i tippeligan i stället för allsvenskan i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela