Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

It's easier to leave than to be left behind, leaving was never my proud

Publicerad 2006-08-13 13:22:49 i Sport

Gränsen mellan att vara rolig eller patetisk är tunn, och ibland kan det vara svårt att veta vilket. Eller vad ska man säga om den sjungande herren i det här klippet?

Fast det här är otvetydigt roligt. Och det här har sina poänger.


Aftonbladet har skrivit sin bästa artikel på över ett år. Fantastisk nyhet, verkligen. Fast riktigt upp till den här dubbeln når den inte.


Jag har gjort slag i saken och bränt ut en skiva med min musik. Något omslag blir det dock inte, mest beroende på att skrivaren har lagt av. Att paint är det bästa bildbehandlingsprogramet på datorn är också ett litet hinder. Annars var det en spännande upplevelse att höra sin musik i högtalare i stället för i hörlurar, det lät ganska annorlunda. Jag borde nog mixa om en del låtar, egentligen.


Var blåvitt verkligen tvunget att börja vinna? Nu ligger de så nära täten att jag har börjat hoppas på ett SM-guld i år på allvar, vilket i sin tur gjort har gjort mig nervös inför varje match. Jobbigt.

Kommentarer

Postat av: Robodan

Publicerad 2006-08-13 23:24:36

Fullkomligt briljanta länkar! Jag vågar mig t.o.m. på att säga att det är de bästa länkarna hittills och det vill inte säga lite då du är "the linkmaster" i bloggvärlden. Den med Rooney och Crouch och den fantastiska artikeln om Anders Svenssons hemliga pizza toppade.

Jag tror tyvärr inte vi behöver vara nervösa över blåvitt. 0-1 ikväll usch!

Postat av: Mats-Olas Fanclub

Publicerad 2006-08-14 00:38:59

Det enda positiva med kvällens match var att det var den sista för säsongen på plast. För nervös kommer jag nog att vara även inför Östermatchen, trots förlusten idag:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela