Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Gått planlöst som en pank turist

Publicerad 2011-09-25 21:03:38 i Allmänt

Jag har märkt i kväll att jag borde ha gjort ett bildinlägg redan för någon vecka sedan. Nästan 400 bilder tagna i september, och 119 kvar efter gallrandet. Då blir det många att redigera och lägga ut här.

Men september är en fin månad för foton, först lite sensommartrötthet och sedan de första gula och röda löven. Så jag har inte lidit sådär värst mycket.

Jag hittade ett fint ängsområde utanför staden igår, och när jag gick där i solen så insåg jag att det är vid få andra tillfällen som jag kan känna mig så sorglös och lycklig som när solen skiner och jag promenerar någonstans där jag aldrig gått förut. När jag bara driver runt utan något mål.

Bilder var det. Många dessutom.
































Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela