Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Våren har vaknat men drivor i vitt ligger kvar över taken

Publicerad 2011-03-20 19:07:27 i Allmänt

Tänk om jag hade haft lite mer inspiration och orkat skriva ett ordentligt inlägg idag. Men som så ofta blir det bara bilder.

Eller bara och bara, det är årets första blombilder!







Dessutom smälter det rätt så bra för tillfället, och SMHI spår varmare väder de kommande dagarna. Inte fel alls.

Är det förresten bara jag, eller är det så för alla att vädret blir allt mer intressant med åldern. För tio år sedan brydde jag mig inte så mycket, vädret är som det är, men nu längtar jag verkligen efter vår.



Slutligen är det tur att de flesta båtarna kommer ihåg hur man flyter, annars hade det sett ut så här mest överallt.



Kommentarer

Postat av: Stina

Publicerad 2011-03-21 16:21:55

Underbart med vårbilder! Det är helt sjukt vad man längtar efter värme och sol. Jag väntar på ett blogginlägg om den japanska kärnkraften...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela