Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Det är somliga dar som man vänder sig om, och känner hur allting försvinner

Publicerad 2011-03-06 19:31:48 i Allmänt

Idag blev det årspremiär på balkongen för min del.



Lä och sol gjorde det helt okej att sitta där, även om det var lite kallt om benen. Men de delar av mig som fick solljus var så vama att jag undrar hur det blir att sitta där en het sommardag. Kan nog bli lite för mycket av det goda då.

Innan sommaren kommer så ska jag skaffa mig en skönare stol att sitta i också.



Annars så är det fortfarande vinter, trots att jag letar desperat efter vårtecken. Minsta lilla antydan till grönt gräs värmer i hjärtat. Här är dagens bilder, inklusive en liten aning gräs. (Och mycket snö och is.)






Kommentarer

Postat av: Stina

Publicerad 2011-03-07 16:08:01

Härligt! Här är det faktiskt barmark överallt nu. Underbart skönt!

Postat av: Mats-Olas Fanclub

Publicerad 2011-03-07 17:10:49

Fuskigt med barmark, men jag får skylla mig själv som bor i Svealand.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela