Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

It's crazy what you could've had

Publicerad 2011-06-06 22:12:44 i Allmänt

Lite märkligt är det. Trots att jag har bestämt mig för att det är helt ok att efterbehandla bilder, så bär det fortfarande emot att göra stora ändringar. Små, knappt synbara, går bra, men de stora som verkligen gör skillnad känns som fusk. Även fast jag har bestämt mig för att det är kosher.

Äh, det här med att en bild säger mer än tusen ord kanske stämmer, så jag lägger upp ett exempel.

Utan korrigering:



Efter korrigering:



Hur som, det hade känts bättre om bilden hade sett ut som den undre direkt. Jag får jobba på det.

Lite fler bilder, där den sista har förbättrats markant efteråt.















Lite mycket bilderblogg här på slutet, men jag gillar min nya kamera så skarpt att det har blivit många bilder.

Men det är kanske inte någon ursäkt till att inte skriva mer, egentligen.

Kommentarer

Postat av: Stina

Publicerad 2011-06-10 17:23:28

Bilder är roligt. Jag önskar att jag fotade mer. Men den där iPhonen har gjort att jag lämnar kameran hemma alldeles för ofta. Trist!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela