Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Även om jag lämnar dig nu, för andra gator och torg

Publicerad 2011-01-22 17:38:02 i Allmänt

Vilken meningslös helg. Jag går bara och väntar på att åka på jobbresa till Tyskland i morgon eftermiddag. Det enda jag ser fram emot är att få komma tillbaka igen om två veckor. Och så vill jag ju inte ha det.

Förresten. Hur smart är det av Timo Räisänen att ge ut sin bästa låt som reklamfilmssoundtrack? (Nya tider, antar jag.) Känns fel att sitta och se en reklamfilm (för ett bolag som verkar i en stad som jag ens inte bor i) flera gånger i rad.

Jag kommer i alla fall få lite mer solljus i Tyskland än vad jag hade fått annars. Synd bara att jobbdelen av resan känns så usel.

Kommentarer

Postat av: Stina

Publicerad 2011-01-23 19:07:10

Visas den hos dig också? Trodde det bara var här :) Jag blir iofs glad varje gång jag hör och ser den. Hehe.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela