Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

When the summer's over and the dark clouds hide the sun

Publicerad 2011-08-07 17:59:28 i Allmänt

I två veckor har jag tänkt skriva något här, verkligen tänkt, men det har inte blivit av. Och nu när jag väl får tummen ur, så blir det bara bilder. Kan jag skylla på semestern?

Sommarens blandade bilder:



















Inte för att sommaren har varit så dålig, men här är trots allt en rätt typisk bild för semestern, känns det som.



Om inte annat så får den symbolisera den fotbollsmatch som jag såg under semestern. (Bortasegern mot Falkenberg i cupen.) Just den matchen kommer jag att komma ihåg länge och med glädje, inte bara för vändningen av 0-2 till 3-2 i andra halvlek trots en spelare mindre, utan även pga två timmar i hällregn. Segermålet kändes därmed så exta skönt. (Tack Sella!)

Kommentarer

Postat av: Robodan

Publicerad 2011-08-13 00:46:10

kanske inte blåvitts bästa insats, men kul ändå förstså:-) Du tar väldigt bra bilder!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela