Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Vårregn

Publicerad 2011-04-03 20:09:11 i Allmänt

Det har tagit alldeles för lång tid, men nu finns det en ny låt (namn vårregn) här.  En kabel försvann i flytten, så jag har inte kunnat spela in något på ett bra tag, men efter att jag tagit mig samman och köpt en så har nu halva söndagen kunnat ägnas åt inspelning. Som alltid så hör jag mest felspelningarna, men jag är trots allt hyfsat nöjd. Det blev ungefär som jag ville.

Tråkväder den här helgen, så det får bli några bilder från förra helgen i stället.







Jag är rent allmänt emot klotter, men det finns fall då jag kan köpa det, ja till och med gilla det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela