Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

När sommaren kommer jag lovar dig bättre dar

Publicerad 2010-03-14 20:40:37 i Allmänt

Idag gick jag en kilometer på skare, för att ta den här bilden.



95 av hundra steg bar skaren, men tyvärr räcker de övriga stegen då man sjunker igenom för att få blöta sockar. Men det var det värt. När jag ändå var igång så blev ett gäng bilder till.









Sammanlag var jag ute och gick i tre timmar (duktigt), men tack vare en riktigt flottig pizza gick jag nog plus på kalorisidan ändå. Det är trots allt lite tid kvar till beach 2010...

Skön blåvit premiär igår, även om spelet var sådär. Även planen var väl mindre bra, men vad gör det. Grönt är ändå en lite överskattad färg.

Någon gång under första halvlek, när nervositeten var som värst, undrade jag varför jag egentligen bryr mig som jag gör. Jag har fortfarande inte kommit på något svar.

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2010-03-15 19:05:49

kul med årstidsbilderna! nu längtar vi dock till spirande vårbilder ändå känner jag.

Postat av: Mats-Olas Fanclub

Publicerad 2010-03-15 22:05:03

Absolut!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela