Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Låt dom skingras på himlen, som röken från fabrikerna

Publicerad 2010-03-30 14:14:57 i Allmänt

Det smälter på bra nu. Först en bild från i lördags



och så en bild från idag (tisdag).



Heja våren!

Om jag var en dålig kapitalist i lördags så är jag ett praktexemplar idag. Jag gjorde en insats för rikets konsumtion och köpte en lite för dyr tv. Lite för dyr eftersom jag egentlgen har svårt att se sådär värst stora skillnader mellan olika tv-apparater när de står uppställda i en affär, men betalade ett par tusen mer än vad den billigaste modellen i samma storlek kostar. Expediten visste vad han gjorde.

Och jo, jag tyckte att bilden såg bättre ut än på den billigare modellen, men man ser väl det man vill se.

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2010-03-30 18:08:22

vi har i princip ingen snö alls nu. det är himla fint det!



jag tror nog det skiljer en del ändå. säkert inte megamycket, men det är trist att köpa något och sen störa sig på att tennisbollen (eller fotbollen för den delen) ständigt har en svans. eller att det svarta inte är riktigt svart. grattis till köpet!

Postat av: Mats-Olas Fanclub

Publicerad 2010-03-30 18:18:39

Den låg inom den budget som jag satte upp för tag sedan, så egentligen var den väl inte för dyr. Och förhoppningsvis ska jag ha den i många år framöver.



Du kan ta smålänningen från Småland, men du kan inte inte ta smålänningen ur honom, eller hur det nu är man säger:)



Bollsvansarna borde jag i alla fall slippa, 200 Hz blev det.

Postat av: stina

Publicerad 2010-04-01 21:51:39

det säger mig ingenting, men det låter bra :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela