Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

She said you've taken me for granted because I please you

Publicerad 2010-12-19 18:41:36 i Allmänt

Nackdelar med att inte se på damhandbolls-EM: Jag har missat ett klassiskt genombrott, spänning, stora prestationer. skrällsegrar och nyfödda profiler.

Fördelar med att inte se på damhandbolls-EM: jag slapp se Patrick Ekwall.

Tufft, men det känns som att jag har valt rätt.

Angående jobbet så har jag lite dåligt samvete. Inte för tre veckors julledighet, den har jag förtjänat. Jag har ett välfyllt kompkonto även efteråt. Nej det handlar om att min flykt från det sista (?) tyska projektet innebar att en av de arbetskamrater som jag umgås mest med hamnade i det projektet i stället för mig. Det är ett surt projekt att jobba i överhuvudtaget, men att behöva komma in i det när den första, enklare halvan är över och all skiten är kvar är en riktig nitlott.

Och det på grund av mig.

I övrigt så har jag massor med julklappar kvar att köpa.

Positivt är att ytterligare en orkidé börjat blomma om. Alltid något.

Kommentarer

Postat av: Robodan

Publicerad 2010-12-21 08:39:34

Det går ju att stänga av TV:n i pauserna och bara se själva matcherna :-)



Du har ju för övrigt jobbat med mycket skit själv så du behöver nog inte ha så dåligt samvete



God Jul

Postat av: J I L L I Z

Publicerad 2010-12-21 08:57:35

älskar bilden!

Postat av: Angelica - Så mycket bättre!

Publicerad 2010-12-21 14:35:45

Kolla in min nya design! :)

Postat av: Mia Balkoen

Publicerad 2010-12-23 15:30:07

Ekwall jobbade inte med dam-EM. Så mycket idiot är du, Herr Nolla.

Postat av: Mats-Olas Fanclub

Publicerad 2010-12-23 21:34:09

Ok, ersätt Ekwall med Perlskog i texten. Lika illa hur som.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela