Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Vem jag än träffar och hur det än blir, är du aldrig utbytbar

Publicerad 2009-09-13 21:49:17 i Allmänt

Det måste vara mötet mellan sommaren och hösten som gör det så enkelt att fotografera nu. Det finns så många stämningar att skildra, bredvid den upplöjda åkern spirar fortfarande mängder av blommor. Blombildena är nästan alltid som vackrast om det även finns lite vemod i dem. Och det får man nära nog gratis såhär års.

Här är helgens skörd:













Jag har märkt att jag alltmer har övergått från att ta "liggande" till att ta "stående" bilder. (Det finns säkert bättre ord, men ni förstår vad jag menar.) De ser mindre ut på skärmen, men de är lättare att komponera. Får se om det håller i sig, eller om det bara är en fas som jag måste igenom.

Skön bortaseger för blåvitt idag, nu börjar den riktiga pulsen inför höstspurten att komma. Det ser faktiskt lovande ut, men jag ju vet hur det är. En förlust och allt ser totalt hopplöst ut igen. Fast det är väl det som är lite av charmen med att vara fotbollssupporter.

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2009-09-16 21:57:42

fin sommarhöst! återigen så älskar jag blåklockorna.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela