Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Det finns dom som åkt till månen, miljarder år av sten

Publicerad 2009-09-27 18:50:23 i Allmänt

Träningsvärk både igår och idag, men den har ingen giltig grund. Jag har ont i vänster skinka efter att ha spelat bowling. Träningsvärk efter bowling, jag har verkligen gått ner mig. Bowlandet började annars bra, tre raka strikes som start och 159 poäng i den första serien. Sedan gick det tyvärr bara sämre, öl kanske inte är prestationshöjande trots allt. Men kul var det.

Min kamera fyller snart fyra år (och 8000 bilder), så för någon dag sedan satte jag mig och kollade igenom mina första bilder. Det som var tydligast var att jag hade hopplöst svårt för att slänga bilder då. Bilderna kunde vara suddiga som bara den, men sparade dem, det gjorde jag. Tur att jag har blivit bättre på att slänga. Jag har nog även blivit bättre på att ta bilder, framför allt så har nog (för att ta en sportklyscha) min lägstanivå höjts ordentligt. Men samtidigt, mitt bland alla usla bilder, fanns en del som jag även nu hade varit riktigt nöjd med. Det är nog så att de bra bilderna hittar mig, snarare än tvärt om. De är inte riktigt min förtjänst. Ibland är ljuset och omgivningarna så tacksamma att det mest är att blunda och trycka av. Att det är jag som gör det spelar mindre roll.

Här är veckans fåfänga försök:











Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2009-09-28 18:51:02

man kan få träningsvärk av det mesta. även bowling :) för att inte tala om hur många naglar man brutit i den "sporten"!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela