Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Jag hade tänkt ett paradis för dem

Publicerad 2009-10-11 20:02:43 i Allmänt

Jag såg inte matchen mot Danmark. Som av en händelse missade jag även den föregående kvalmatchen på parken, den gången var jag ute och flög, men nu befann jag mig i ett hus utan femman. Med tanke på hur det gick så var det kanske lika bra.

Dessutom fick jag en makalös kick när jag tittade på fotboll på datorn i måndags. Om ni undrar vad jag syftar på, titta på det här klippet. (Snutten mellan 4:35 till 6:10.) Jag önskar att jag hade varit där.

Ett filmklipp till kanske? Dubbelt passande för min del.

Annars så blir det (som vanligt) lite bilder från veckan. Från i onsdags, har jag för mig.











Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela