Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Så stod våren utanför

Publicerad 2009-05-16 18:02:03 i Allmänt

Bilder från veckan som gått:













Lite regn hade nog gjort nytta. Men att det känns ändå fel att klaga på att det har varit för soligt.

Jag har haft ett litet projekt, varannan helg har jag tagit ett foto från (nästan) samma ställe. För sex veckor sedan:



För fyra veckor sedan:



För två veckor sedan:



Och så idag:



Vi är redan inne i de gula blommornas tid. Snabbt går det. Och räkna med fler bilder på just gula blommor framöver, maskrosor gör sig bra på bild.

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2009-05-19 21:14:05

kul med fotoprojekt! ska du fota det resten av sommaren?

Postat av: Mats-Olas Fanclub

Publicerad 2009-05-20 13:40:17

Går inte. Det hade varit dags att fota nästa helg, men då måste jag jobba. (Det kommer nog ett inlägg snart där jag beklagar mig över min jobbsituation.)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela