Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

I can't explain it cause i think you suck

Publicerad 2009-03-22 17:26:14 i Allmänt

Nu snöar det igen.

Dessutom är det redan söndag eftermiddag, snart är jag tillbaka på jobbet där vi är försenade i mitt projekt.

Och så förlorade ju blåvitt i går, i slutminuten efter att ha genomfört en tämligen usel match.

Utöver det så är det tomt på mitt nattduksbord eftersom jag har läst färdigt Peter Englund-boken. Det är skönt att läsa en kvart eller så på kvällen, nu måste jag hitta något nytt att ge mig på.

Det var nog allt.

Kommentarer

Postat av: smäm

Publicerad 2009-03-22 18:17:56

du har snö :) det räknas väl ändå som något possitivt?

Postat av: Mats-Olas Fanclub

Publicerad 2009-03-22 18:52:30

Inte när den är jätteblöt, och speciellt inte om man är ute och går när den börjar vräka ner...

Postat av: stina

Publicerad 2009-03-22 20:39:58

ne, nu kan snön försvinna! det gör den säkert snart också. då får du fota alla trevliga vårblommor :) och sen skulle du till usa snart va?

Postat av: Mats-Olas Fanclub

Publicerad 2009-03-22 21:14:12

Ja, min kamera längtar efter vårblommor:)



Direkt efter påsk blir det USA, i 10 dagar. Så dags borde det vara riktigt bra väder i Baltimore, tror jag. Typ 15 grader i snitt, vilket nog ska gå att stå ut med:)

Postat av: Robodan

Publicerad 2009-03-27 16:59:39

Jag rekomenderar serien Kejsaren av Igulden. Supercupen är ju inte så viktigt egentligen, men det känns synd att bryta sviten mot Kalmar.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela