Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2009-07-13 23:14:21

bra att det piggar upp dig. jag fattar inte nåt. tycker synd om dig som inte har semester längre!

Postat av: Lina

Publicerad 2009-07-13 23:49:03

Om det kan pigga upp så kan jag säga att jag har haft två riktigt långtråkiga dagar. Så långtråkiga att jag väldigt gärna hade jobbat.



Så nu har jag ringt och letat efter folk som vill vara lediga och jag får jobba på onsdag! Jippi!!



Jag klarar helt enkelt inte av at vara lång ledig. Optimalt för mig vore att jobba 3 och vara ledig 4 dagar i veckan. Alltid.



Hoppas att allt är bra med dig annars!!



Många kramar

Postat av: smäm

Publicerad 2009-07-14 12:48:56

jobbig när jobbet känns hopplöst och tråkigt. kan du inte tejpa för lasersensorn på alla kollegors trådlösa möss? :>

Postat av: Mats-Olas Fanclub

Publicerad 2009-07-14 20:04:45

Stina: En del saker förändras aldrig. Samma beröm för nio år sedan som i år, fast nu låter namnen inte så spännande längre. Alls.



Lina: Tredagarsvecka låter okej, men jag skulle dessutom vilja ha kvar semestern:) Allt är bra annars.



Smäm: Trådlösa möss. Hur moderna tror du att vi är på mitt företag? :)



Annars så kändes det bättre idag, första arbetsdagen efter semestern är alltid hemsk. Borde förbjudas faktiskt:) Dessutom blev det lite mindre övertid idag.

Postat av: smäm

Publicerad 2009-07-15 14:48:53

haha, trodde jag alla körde med. t o m vi engelsmän kör på trådlösa möss ;) du får tejpa fast den lilla bollen under musen då. skönt att det känns bättre idag!

Postat av: Mats-Olas Fanclub

Publicerad 2009-07-15 19:16:46

Kanske var det jag som var en ordmärkare. Vi har lasermöss, men med sladd. Hur som helst så kan jag tejpa för lasersensorn. Borde nog göra det ja:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela