Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Isen har smält, och det luktar som vår

Publicerad 2009-04-04 23:05:51 i Allmänt

Jag är inte helt lycklig, mitt bredband har strulat i några dagar och gör det fortfarande. Men annars har dagen varit en av de där riktigt sköna, första vårdagarna. Jag åt till exempel årets första utomhusglass idag, bara en sådan sak. Dessutom har jag varit ute på två långa promenader och fotat, så här är lite vårbilder. (Och några andra bilder också, kanske.)















Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2009-04-05 10:49:46

bråkande bredband kan man vara utan! fina bilder. vatten under broarna. lite äckligt vatten dock :)

Postat av: Mats-Olas Fanclub

Publicerad 2009-04-07 19:05:35

Tur att vattenfärgen är någon slags optisk synvilla, jag skulle inte vilja bo vid en å som ser ut så!

Postat av: smäm

Publicerad 2009-04-08 12:43:32

usch, usch.. vårat internet på jobbet var nere igår. det var inte kul. men fick gjort sjukt mycket jobb ;)



nice pics.

Postat av: Mats-Olas Fanclub

Publicerad 2009-04-08 23:47:05

Ja, tänk vad sjukt effektiva folk måste ha varit på den tiden internet inte fanns! Nästan lite svårt att ens föreställa sig:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela