Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Har du några lögner kvar?

Publicerad 2008-11-02 13:35:27 i Allmänt

Jag tror att lösningen till problemen med global uppvärmning finns i min bil. Det är inte så enkelt som att alla borde skaffa sig en miljöbil (eller ännu enklare, köra mindre bil), nej det är just min bil som är ett fysikaliskt mysterium. Hur kan det vara mer is på insidan av vindrutan än på utsidan? För så har det varit de senaste dagarna. Är det kallare inne i min bil än utanför? I så fall så kan Al Gore andas ut, lösningen för jorden är ett tunt, tunt lager aluminium runt vår planet. (För inte kan isen bero på högtrycket som kom och kylde ner allt, inklusive den fuktiga luften som fanns kvar inne i bilen.)

Annars så börjar träden att se allt mer vinterlika ut,



men för den som letar så finns det fortfarande saker att se:









Man får bara titta lite noggrannare.



Ett par bonusbilder tagna senare under eftermiddagen:









Det röda kvällsljuset är nog det bästa med november. Men varför blir jag så nostalgisk av det?

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2008-11-02 16:10:54

det är nog något för al gore att sätta tänderna i.

Postat av: SMÄM

Publicerad 2008-11-04 14:42:29

haha. något för al indeed.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela