Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Den sorg jag vårdar hotar att förspillas

Publicerad 2008-03-16 18:07:36 i Allmänt

Idag blir det bilder direkt.














Bilderna på skärgården togs igår, då jag tog den första riktigt provturen med min nya bil. Det kändes bra, om någon nu undrar. För ett par veckor sedan var det här med bil mest något rationellt, men numera är det även något känsloladdat. Dagarna innan jag fick den gick jag och väntade som ett barn kvällen före julafton. Och efter att jag väl fick den så har det varit synnerligen enkelt att hitta på anledningar till att ta ut den på lite turer. Men jag har i alla fall lyckats hålla dem korta. Till påsk blir det en rejäl vända, men tråkigt nog mest motorvägskörande.

Något mer at säga?

Nej, inte i kväll.

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2008-03-16 21:45:17

Grattis till den nya familjemedlemmen!

Postat av: stina

Publicerad 2008-03-17 09:35:20

ja, grattis säger även jag. bilen är som ditt lilla barn.

vi ses säkert till påsk!

Postat av: Mats-Olas Fanclub

Publicerad 2008-03-17 10:16:27

Tacktack. Den länns faktiskt lite som en familjemedlem. Kanske inte så bra egentligen, men så är det. Det slog mig igår att det kan ju faktiskt hända något med den, och skulle det göra det så skulle jag bli bra ledsen. Dumt egentligen, för det är ju bara ett dött ting.

stina: Det är nog tveksamt om vi ses i påsk, jag ska mestadels vara i stugan.

Postat av: stina

Publicerad 2008-03-17 12:46:58

glad påsk ändå då! :)

Postat av: Mats-Olas Fanclub

Publicerad 2008-03-17 15:57:50

Ja glad påsk själv! (Fast det kan bli så att vi träffas, jag måste runt smålandsstenar och hämta lite julklappar som blivit kvar. Möjligen stannar jag en natt där också.)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela