Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

The heart is a bloom, shoots up through the stony ground

Publicerad 2008-04-20 14:09:31 i Allmänt

Jag har nog använt rubriken innan, men jag kom inte på någon bättre. Eller hur ska man annars beskriva följande bilder?







Efter som himlen ser ut såhär



idag så hade jag tagit mig upp till den här toppen.



På håll ser det ut som ett berg, men på nära håll ser man att det snarast är en inverterad grusgrop, eller vad ska man kalla den här stenhögen annars?



Utsikten är i alla fall bra härifrån.







Många enar blir det.



Fyra nyanser av brunt.



Men på andra sidan vägen var det redan vår.



Efter att ha tagit bilderna så åkte jag in till stan, köpte en glass och satte mig i solen nere vid ån. Ibland går livet att uthärda, i alla fall i några minuter.

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2008-04-22 18:31:38

Ibland är livet bara underbart!

Postat av: smäm

Publicerad 2008-04-22 21:41:18

den där glassen lät inte fel! fina pics!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela