Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

When I wake up early in the morning, lift my head, I'm still yawning

Publicerad 2007-05-30 22:09:52 i Allmänt

Nu har jag fått resfeber. Inte så konstigt när det bara är drygt två dagar till jag åker, ja på sätt och vis är det väl bra. Så mycket som jag tänker på och oroar mig för resan så ska jag väl inte kunna glömma något viktigt.

Mindre bra är kanske att jag blir så trött. Jag har svårt att somna på kvällarna och i morse vaknade jag klockan fem med huvudet fullt av allt som måste ordnas innan jag åker. Nåväl, det mesta av det jag tänkte på i morse är avklarat, så nu återstår väl bara att jobba i två dagar till, städa lägenheten och att packa. Möjligen ska jag köpa en ny resväska också, den gamla är bra sliten.

Annars finns det en hel del att skriva om, men jag hinner/orkar/vill inte nu. Allt krut gick åt till det förra fotbollsinlägget. Egentligen skulle jag vilja säga en del om skjortan, tröjan och väskan med företagets logotyp som jag har fått att ta med mig på resan. Jag får väl sammanfatta dem med fem nyanser av grönt. Speciellt tröjan har en ljusgrön färg som jag trodde dog ut någon gång under början av nittiotalet.

Nej, nu ska jag försöka sova. Nio timmars oavbruten sömn vore inte fel.

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2007-05-31 08:50:46

ooh, logotypekläder är ju aldrig fel:)
jag förstår att du är nervös. å jag känner igen det där med att så fort man vaknar till minsta lilla så går hjärnan på högvarv. men det kommer släppa snart. när du väl är där. å jag tror att du kommer trivas!

Postat av: hannie

Publicerad 2007-05-31 11:01:37

Ja, jag håller med, du kommer att trivas när du väl är där. så spännande!. detta skriver jag utan att se vad jag skriver, så det kanske är lite kooonstigt=) lycka till med resan iaf!

Postat av: Robodan

Publicerad 2007-05-31 16:14:09

Fy va kuul! Lycka till i amerikat!

Postat av: Mats-Olas Fanclub

Publicerad 2007-05-31 16:27:38

Det känns bättre nu när alla räkningar är inlagda och alla papper är skickade. Nu återstår "bara" städning och packning:)
Amerikat blir nog kul, tror jag. Om de inte tvingar mig till att jobba jättemycket, de som har varit över säger att det kan bli så:) Annars blir det nog bra, tror jag.
Förresten kan det bli en dag eller två på Island under hemresan! Jag ska flyga med islandair och ska ändå mellanlanda i Reykavik, och ¨då känns det ju lite lockande att stanna till något dygn. Om inte annat så för att kunna säga att man varit på Island:)

Postat av: Mats-Olas Fanclub

Publicerad 2007-05-31 16:28:52

Desutom är det synnerligen trevligt att få kommentarer från hanna igen. Du skriver bra för att inte kunna se vad du skriver:)

Postat av: Åsa

Publicerad 2007-05-31 17:13:55

Jag förstår också din resfeber... men det kommer säkert att bli kalas när du väl är där! Ha det så bra over there!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela