Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

I've conquered my past, the future is here at last

Publicerad 2007-05-02 17:22:18 i Allmänt

Så, nu har jag jobbat en dag på mitt nya jobb! Eller jobbat och jobbat, jag har fått mycket information och suttit och försökt läsa in något från en 364 sidors pdf-fil. Vilket har gått sådär bra, men lite har jag nog snappat upp i alla fall. Även resten av veckan kommer att bestå av information och eget arbete, där det egna arbetet går ut på att lösa övningsuppgifter. Snart kommer jag nog in i det, hoppas jag. Och alla på jobbet är snälla, verkar det som.


Annars finns det en hel del att berätta, men jag vet inte om jag orkar just nu. Arbetsdagen är precis slut men jag sitter kvar för att skriva det här, betala räkningar och boka helgens biljetter (fast kanske inte just i den ordningen). Så jag ska nog hem och laga mat istället för att fundera på vad jag ska berätta. Dessutom är det ju snart hockey-VM och Champions League på teve. Det är en av de bästa sakerna med att jobba, att man kan vara helt ledig på kvällar och helger. (Om det inte är mycket att göra, för då får man kanske jobba även då.)


Mot höghusen!

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2007-05-02 17:43:41

kul att det har gått så bra! jag tror du kommer trivas som guldfisken i skålen (fisken i vattnet) :)

Postat av: Robodan

Publicerad 2007-05-03 08:53:49

Guldfisken i skålen??! :-) Undrar hur den trivs? Jag tror också verkligen att du kommer att trivas.

Postat av: Robodan

Publicerad 2007-05-03 08:54:02

Guldfisken i skålen??! :-) Undrar hur den trivs? Jag tror också verkligen att du kommer att trivas.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela