Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Lite till

Publicerad 2007-03-04 00:13:26 i Kursivt

Jag låtsats som att jag glömt
de ord som du sa
jag tror, jag tror att du ser det
men låter det va

du låter mig få tro
låter bubblorna få flyga
lite till

Jag tror, jag tror att jag väntar
ännu lite till
jag tror, jag tror att jag väntar
med att säga allt jag vill
men jag tror, jag tror du förstår
att du var viktig för mig
jag tror nog inte du vet
allt jag kände för dig

jag låter mig tro
jag låter bubblorna flyga
lite till

glöm det som var
glöm den jag var
ja, glöm det som var
glöm det som hände
glöm allt som inte hände
lite längre
lite till


Lyssna?

(En av anledningarna till det här inlägget är att se om det går att posta inlägg, blogg.se har ju inte funkat något vidare den senaste tiden. En annan anledning kan väl vara att det tar ett par timmar att skriva och spela in en låt, och har jag väl gjort det så får jag allt sprida den.)

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2007-03-04 10:01:30

jag gillar texten, den känns lite tidig kent med alla "glömde". iaf sista versen.

ska lyssna sen när inte folk sover två meter från högtalarna.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela