Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

The only voice I want to hear is yours

Publicerad 2007-01-28 23:44:15 i Musik

En ny låt finns att lyssna på här, undet det preliminära namnet elegi i folkviseton. Så om någon undrar vad jag gjorde i lördags kväll så är svaret att jag skrev och spelade in musik. Egentligen skulle det ha varit pianokomp, men jag det föll på att pianot är för långt från datorn. Retsamt.


Skidsprintar kan vara bra frustrerande ibland. Lina Andersson får kanske skylla sig själv (hon borde gått på utsidan), men Emil Jönsson var oskyldig. Måste vara synnerligen irriterande att helt plötsligt bli fälld och inte kunna göra något åt det. Avslutningsvis så måste jag hålla med Anders Blomquist om att sex åkare är för många, fyra var bättre!

Tänk vad mycket skidor det blir på teve i februari!


Vill man se blåvittgodis så finns det mängder av det här. Tittar man riktigt noga på alla klippen så kan man kanske till och med klura ut varifrån namnet på den här bloggen kommer ifrån!

Kommentarer

Postat av: Robodan

Publicerad 2007-01-29 09:18:55

En underbar skidmånad indeed! Men jag har en lirten magkänsla som säger mig att det inte går så bra för Sverige. Ett guld i skidskytte-VM lär det väl bli iaf och medalj i herrarnas slalom, men jag hoppas på mer...

Postat av: hannie

Publicerad 2007-01-29 10:00:55

sex stycken är absolut för många. det blir så trångt då ju. jag önskar att björn lind vore lika överlägsen som förra säsongen...

Postat av: hannie

Publicerad 2007-01-29 10:01:33

tror förresten att jag drömde om per elofsson i natt. han verkar aldrig släppa taget om mig. hehe=)

Postat av: Mats-Olas Fanclub

Publicerad 2007-01-29 11:32:16

Jag har inte så höga förväntningar inför alla VM-n, det är väl bara skidskyttarna som har gått bra. Fast på ett sätt känns det bara skönt att svenskarna slår ur underläge, för det gör ju de allra flesta.

Angående Elofsson så är det ju nu som han skulle ha varit som bäst! Fast jag har nog nästan accepterat hans öde nu, men det tog sin tid.

Och så borde han släppa greppet om hannie, det här är ju nästan lite stalkervarning:) Han var väl dessutom sambo och barn, så han borde verkligen lämna dig i fred:)

Postat av: stina

Publicerad 2007-01-29 16:50:55

jag kan redan historien bakom namnet på bloggen.. nästan iaf. så jag skippar nog att kolla länkarna :)

Postat av: hannie

Publicerad 2007-01-29 17:25:11

jag vet! det är skitjobbigt att vara så här förföljd ju!

Postat av: Mats-Olas Fanclub

Publicerad 2007-01-29 21:47:22

Jobbigt med personer som förföljer en i drömmarna. För ett par nätter sedan drömde jag att Stina sa en massa jätteelaka saker till mig. Jag var klart sur på morgonen, innan jag kom på att jag var sur på en dröm:)

Postat av: Mats-Olas Fanclub

Publicerad 2007-01-29 22:36:41

Fast stina förföljer i varje fall mig inte, det är nog bara elofsson som kan vara så nedrig:)

Postat av: stina

Publicerad 2007-01-30 09:37:32

oj, förlåt så mycket i drömmen. jag menade inget illa! :)

Postat av: Mats-Olas Fanclub

Publicerad 2007-01-30 12:17:09

Nej, det kan du ju inte gärna ha gjort eftersom det var jag som drömde:)

Per Elofsson däremot!

Postat av: hannie

Publicerad 2007-01-30 16:29:54

ja, elofsson är lömsk han.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela