Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

October, and the trees are stripped bare

Publicerad 2006-10-10 13:45:23 i Allmänt

oktobersol 3

oktobersol 4

oktobersol 5


Fler bilder av högre kvalitet finns här. Jag har tappat räkningen på hur många gånger jag har sagt detta, men jag känner att jag måste göra det varje gång. Det känns nämligen hemskt att beskära och krympa bilderna som ska läggas upp på här på bloggen, i de allra flesta fallen är de klart bättre från början. Så jag kommer att fortsätta att lägga upp (hela!) bilderna på flickr.


Lite länkar kanske? Den här "bilden" är lite lustig, tycker jag. Och är vi ändå inne på roliga saker så måste jag få länka till galenskaparnas idrottssketcher. Så titta gärna på Curling-PS, inomhus-VM i fotboll för kubblag och lite gymnastik. Bonusen blir en fagott. Curlingen kan vara det roligaste jag någonsin sett.

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2006-10-10 17:47:07

dom är roliga.. galenskaparna.

Postat av: Robodan

Publicerad 2006-10-10 17:47:52

Jag älskar alla sportgrejerna! :-) Har allt på video, får nog ta fram och se snart. Galenskaparna rules.

Postat av: hannie

Publicerad 2006-10-10 22:26:44

ja, fyyyyy. curlingen är urskoj!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela