Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Som att be för ingenting och som att knäppa utan händer, vi liksom väntar på en vårdag i november

Publicerad 2006-11-23 22:58:58 i Allmänt

November är en ganska seg månad. Regn och mörker, blött och grått. Det taskiga vädret är en av orsakerna till att jag inte har tagit så många bilder på sistone, antagligen den främsta orsaken. Under oktober tog jag över 500 bilder, även om de flesta är bortrensade. I november har det blivit 15. Det gör att jag inte har några bilder att fylla ut bloggen med när jag har bloggtorka. Som nu. Jag hoppas på bra väder de närmaste dagarna så att jag och kameran kan komma ut lite igen.


Något som har kommit igång är silly season. De senaste dagarna har det ryktats om att blåvitt jagar Tobias Hysén, Mikael Antonsson och Dusan Djuric. Sannolikheten för att någon av dem kommer är nog nästan noll tyvärr, men ryktena hjälper mig att komma över den dåliga säsongen som varit. För nästa år så...


Det är thanksgiving borta i USA i dag, så därför blir det en länk till William S. Burroughs thanksgiving-tal.


Det får var allt.

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2006-11-24 09:43:03

varför känns det som att jag har läst nåt av honom? kan inte minnas vad dock. wille b alltså.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela