Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Evighet

Publicerad 2006-05-20 18:34:38 i Musik

Det sägs att det är den stora melodifestivalen i kväll, och det är antagligen sant. Får väl se om jag ser den, jag såg delar av semin och påmindes om att den klart roligaste delen av melodifestivalen är när man får se vilka grannländer som tycker om varandra, det vill säga omröstningen. Nu hade inte semin någon riktig omröstning, vilket gjorde att jag inte orkade se så mycket av den.

Lite melodifestival till. Det sägs ju att Carola är bra, men låten sämre. Lantz i P3, med programledaren Kristian Luuk i spetsen, valde att testa detta i går genom att låta Tomas Andersson Wij få göra en cover av Evighet. Vill ni höra hur det blev kan ni göra det genom att klicka på den här länken och hoppa fram 28 minuter in i klippet. (Real Player krävs för att lyssna på klippet, samt att ni inte dröjer för länge. Jag tror att SR låter webbklippen ligga ute i ungefär en vecka, men jag är inte säker.)

Vill man hellre höra om hur blåvitts Kalle Svensson ser fram mot att få se Fredrik Ljungberg naken i duschen så kan man lyssna vid 17 minuter på samma klipp.


Har ni som jag mycket tid men lite av vikt att fylla den med? I så fall är Bubbels (notera stavningen) ett utmärkt tidsfördriv, och om ni undrar hur jag fastnade i det så är allt Stinas fel.


Ett par bilder som avslutning blir det, på en somrig solnedgång och en ensam vitsippa. Håll till godo!

Majsolens stilla nedgång i fyrfärg

En ensam vitsippa

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2006-05-21 00:57:52

bubblorna rockar. blupp blupp blupp.

för övrigt kan vi vara nöjda med en femteplats tycker jag. å finland kan va otroligt nöjda :) jag tycker dom var värda segern.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela