Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Blommor och bin

Publicerad 2006-05-08 23:49:39 i Allmänt

Idag blir det lite bilder. (Eftersom jag numera har så mycket plats på bloggen så hamnar de här.)

Humla ett

Humla två

blå blomma

blåa blommor

Vatten

Visingsö

För säkerhets skull ska jag väl säga att det inte är några bin på bilderna, utan snarare humlor (tror jag). Men rubriken vill jag inte ändra på för det.


Lite fotbollslänkar. Först tre som i tur och ordning ger sig på Örgryte, Gais och Häcken. Speciellt den om Örgryte är riktigt rolig.

Och dessutom en länk om fotbolls-VM. Här är den.

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2006-05-09 11:09:33

Fina bilder! Det är så härligt med våren!

Postat av: Lina

Publicerad 2006-05-09 19:49:51

Jag håller med!
Men jag måste fråga om rubriken på bilden "visingsö". Det är väl i Gränna på Brahehus eller? Men du kanske syftar på att man kan skymta visingsö långt bort?

Postat av: Mats-Olas Fanclub

Publicerad 2006-05-09 21:49:01

Japp, visst är bilden tagen från brahehus (tagen vid samma tillfälle som "ruinbilden" för något inlägg sedan) och jag kallade den Visingsö eftersom man kan se just visingsö i bakgrunden ja=)

Postat av: Lina

Publicerad 2006-05-17 17:20:16

ah, jag tänkte om det var ruinen på öa...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela