Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Nu är det slut!

Publicerad 2006-04-01 00:36:09 i Allmänt

Tänkte bara meddela lite kort att jag lägger ner bloggen. Anledningen är att jag tagit emot anonyma hot, och då är det inte värt det. Så mycket betyder inte bloggen för mig.

Hoten handlar om att jag förtalat TV 4 och att jag därmed är en fara för den svenska pressfriheten. Hotaren ville som sagt vara anonym, men han råkade skriva att han jobbar som sportkrönikör. Mejlet jag fick var som ni förstår inte undertecknat med något namn utan bara ett kryptiskt "my side of the case".

Slutligen ett stort tack till mina trogna läsare för den tid som varit, det var trevligt med bloggen. Ha det nu så bra allihopa!

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2006-04-01 02:41:19

va? det är ju madness? om man hotar nån kan man iaf berätta vem man är tycker jag. trist att du lägger ner bloggen, du får starta en ny nån gång kanske :)

Postat av: Aha

Publicerad 2006-04-01 17:24:44

April, april...

Postat av: Robodan och Stina

Publicerad 2006-04-01 19:15:42

Åhhh, vi är så lättlurade! :-) Vi hade ju verkligen lovat oss att inte bli lurade!

Postat av: stina

Publicerad 2006-04-01 19:48:08

jag tänkte ändå det var konstigt hur en reporter fått din mailadress.. :)

Postat av: Mats-Olas Fanclub

Publicerad 2006-04-01 21:19:29

Jag tycker nog allt att min Ekwall-referens var ganska tydlig:)

Postat av: Lina

Publicerad 2006-04-02 10:39:37

Hehe, jag gick typ på det, men så såg jag "april, april".
Tur att det bara var ett skämt!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela