Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

En nyans av brunt

Publicerad 2006-03-07 17:05:20 i Allmänt

Idag fastnade jag för bruntonsinställningen på min kamera, och har därför tagit bilder på vissna blommor och annat jag kunnat hitta i huset, bara för att få ta lite bilder. Några av dem blev ganska bra, så jag tänkte lägga ut tre av dem här. Tyvärr har testperioden gått ut för mitt program som kunde krympa bilder, nu har jag i stället fått komprimera bilderna hårdare för att få dem små och hanterbara, vilket tyvärr gjort att de tappat i kvalitet. Men här är de i alla fall.

brunblomma

Stjärna (sepia)

Bilden ovanför föreställer en plaststjärna, för att ni ska få se hur den ser så skickar jag med en färgbild.

testar

Och i fall någon är orolig kan jag lugna er med att jag nu har vattnat den trötta blomman.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2006-03-07 22:04:46

sepia och svartvitt är helt klart det snyggaste som finns! allt blir snyggt.

Postat av: Mats-Olas Fanclub

Publicerad 2006-03-08 01:05:18

Håller med dig stina, nästan allt blir snyggt i alla fall. Dock tog jag ett antal svartvita och sepiatonade självporträtt i kväll, som jag blev ganska missnöjd med.

Men efter ett tag insåg jag att det nog är så där jag ser ut:)

De blev i alla fall snyggare än vad de hade blivit i färg, och ett par blev riktigt intressanta:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela