Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Jag har sett Hjálmar Jónsson göra mål!

Publicerad 2006-07-16 23:08:32 i Allmänt

Efter fyra och ett halvt år i klubben gjorde Hjálmar Jónsson idag sitt första mål, och jag var på plats och såg det! Matchen var underhållande och blåvitt var klart bättre än HBK, så jag är nöjd. Det vore synd att klaga då det blev 4-1 till världens bästa (nåja) lag.


Som ni ser har det kommit ett inlägg till, min paus blev knappt en vecka. Efter lite funderande kom jag fram till att det är roligt att bedriva blogg, så det kommer jag att fortsätta med. Dock kommer det att dröja till nästa inlägg (igen) eftersom jag ska ner till stugan och bada (och jobba). Så nu blir det en till liten paus.


Tycker ni om att läsa orden "Aerial view" är följande sida att rekommendera. Många lysande foton finns där dessutom.


Fotbolls-VM må vara över, men klippen finns fortfarande kvar. Så nu går det att se hur Dereck Boateng hälsar på brasilianska stjärnor, och när Lasse Granqvist blir exalterad. (Ralf Edström ser däremot snarast bakfull ut.)


"Fotbollskanalen" TV 4 har ingen vidare koll på IFK Göteborg (se "fakta"-rutan).


U2 har spelat en och annan låt live under åren.


Utmärkelsen "världens bästa dataspel som inte är något egentligt spel" måste rimligen tillfalla Life. Jag tycker att det är oändligt fascinerande.


Angående länkinlägg (som det här) så har jag kommit fram till att det kanske kan vara lagom att göra ett i veckan, så hinner jag samla ihop ordentligt med länkar under tiden. Så räkna med det i framtiden.

Kommentarer

Postat av: Robodan

Publicerad 2006-07-25 16:08:33

Jag har också sett det:-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela