Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Dags att fira!

Publicerad 2006-01-16 16:40:25 i Allmänt

Det här är mitt 100:e inlägg, och det måste jag ju givetvis fira! Frågan är bara hur. Springa naken på byns gator? Proppa i mig en massa godis? Se alla sportårskrönikor som jag har på video? Lägga ner bloggen?

Nej, firandet får bli en samling roliga länkar.

Den första innehåller världshistorien så som Fox News skulle ha berättat den.

Den andra är en hyllning av en sveriges stora fotbollshjältar.

Den tredje, och kanske allra roligaste, är aftonbladets beskrivning av Djurgårdens träningsläger, och matchen i går. För det måste väl vara ett skämt. Inte ens när jag är som mest subjektiv skulle jag på allvar kunna producera en så osannolikt vinklad artikel. Två förluster på två matcher och uselt spel (vilket reportern erkänner) och ändå blir det en tokhyllning (eller snarare två) av aftonbladets nye(?) stjärnreporter Tannenbaum. Aftonbladet har värvat en riktig skämtare!

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2006-01-16 16:45:42

haha, jag kollade på blogg.se (om man har tråkigt kan man läsa okända människors bloggar) och där dök matsolasfanclub upp med ett nytt inlägg. skojigt!

Postat av: Mats-Olas Fanclub

Publicerad 2006-01-16 17:16:12

Jag brukar kolla om det kommit några roliga rubriker innan jag loggar in, det är mycket riktigt fascinerande att läsa vad helt okända människor har för sig:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela