Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Tell me your my victory

Publicerad 2006-12-22 13:18:13 i Allmänt

Det dröjer nog några dagar innan jag bloggar igen, så jag passar på att redan nu önska alla mina glada, trevliga och snälla läsare en riktigt god jul!


Äntligen!

Äntligen har jag fått mitt välförtjänta pris från den här tävlingen. Jag har väntat och längtat, ja känt mig som ett barn dagarna innan julafton. Men i går fick jag äntligen priset av budbärare Robodan, och glädjescenerna var obeskrivliga. Vill ni ändå ha en bild av hur det ungefär såg ut så kan ni titta här.

Hur ser då priset ut? Så här snyggt:



Priset sägs vara designat just för den här tävlingen, ett unikt pris som både är vackert och värdefullt. Inte alls som de usla guldmedaljerna norskorna fick efter Handbolls-EM. Fast nu är ju vecka 47-tävlingen på 47.se en större och viktigare tävling än handbolls-Em, så det är ju inte mer än rätt att mitt pris är snyggare. Om ni undrar vad jag har gjort av priset så intar det nu hedersplatsen i min prissamling. Naturligtvis!




Jag missade att länka till den här föraningen om allsvenskan 2007, men bättre sent än aldrig. Det ser tungt ut inför nästa säsong.


Das ist alles!

Kommentarer

Postat av: Robodan

Publicerad 2006-12-22 13:33:51

HAHA, siandet var ju extremt bra!

Vad gäller priset så är det ju enormt vacker design och platsen bland andra ärofyllda priser som ex. Segern i Andrénverken cup och Rapid Cup är ju nästan magisk!

Postat av: stina

Publicerad 2006-12-22 14:58:50

men vi på 47.se tycker även att priset bör användas. typ ha lite snyggt hängande ur fickan medans nycklarna är innanför. :) fast visst... bo bland andra pris tycker det nog också om.

Postat av: SMÄM

Publicerad 2006-12-23 15:55:59

lol!! :D fint pris.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela