Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Det där internet är ett intressant ställe

Publicerad 2006-08-28 19:44:38 i Allmänt

Med tanke på hur mycket som finns på internet kan man undra om det finns något utanför. (Tur att jag har en blogg på nätet, annars hade jag väl inte funnits!) Mina senaste fynd är detta fantastiska brev, och denna sida. Vad kan man säga, jag är i alla fall mållös.

Nätet väcker även ens behagslustar, visst blir man lite sugen på en sån här manick.

Fast min kärlek till nätet ger även upphov till en hel del frustration, som igår när inte min firefox ville lämna några kommentar på blogg.se-sidor. (Lösningen blev att ladda hem netscape, som ser hemsk ut, men som fungerade.) Idag funkar kommentarerna (även med firefox), men uppkopplingen hoppar upp och ner. Aldrig får man vara riktigt glad.

En länk till orkar ni nog med. Följande låt hade kanske tagit sig in på min lista över de bästa låtarna, om jag hade hört den. Det har jag alltså inte gjort, men håll med om att texten är fantastisk. Sanlöst söt, helt enkelt.

Kommentarer

Postat av: SMÄM

Publicerad 2006-08-29 13:43:53

Hahahahahaha! Hitler-katten!!!!! hahahahaha! -dör-

Postat av: stina

Publicerad 2006-08-29 14:22:16

katterna ser faktiskt ut som hitler. lite läskigt nästan...

Postat av: Robodan

Publicerad 2006-08-29 17:52:46

Nazi-katter är verkligen otäcka!

Undrar om det finns en sida med tapirer som liknar Mussolini och kanske en med sjölejon som liknar George Bush?

Jag tycker katten längst upp till höger inger mest Führerglans. Han/hon kanske leder en grupp lättpåverkade kissar till att attackare oskyldiga valpar.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela