Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Skum medicinsk åkomma

Publicerad 2005-11-09 00:07:47 i Allmänt

Jag har råkat ut för något konstigt. Jag kommer inte ihåg när det började, men det är nog minst en månad sedan. När jag går nerför trappan på morgonen (eller förmiddag blir det väl innan jag kommer upp) så "rycker" det till i höger hälsena. Rycka till är ingen bra beskrivning, men det är som om en nerv flippar ut och börjar sända konstiga signaler om att något är fel. Det gör inte ont, det känns mest bara konstigt. Jag tror inte att det är någon fara med det, men det är svårt att inte undra vad det är som händer.

Jag får väl skicka ett brev till Fråga Doktorn på svt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela