Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

I natt ska du och jag falla

Publicerad 2005-11-19 00:17:15 i Kursivt

I natt ska du och jag falla
för om natthimlen är full av dem
vilken skillnad gör två stjärnor mindre?

Det är bara timmar sedan vi möttes
jag föll för dig direkt när jag såg dig
och även du har sett något i mig

I natt ska du och jag falla
det finns inget annat jag hellre vill
du är allt jag vill ha och behöver

Jag är fångad i tonårsromantiken
vi är för gamla för "Vi två, 17 år"
men ändå är det så det känns

Jag känner dig inte, ändå tar jag dig för given
fast efter att ha sett din blick igen
så tror jag att jag gör rätt i det

I natt ska du och jag falla
utan hängslen och livrem blir jag rädd
så jag känner alltid vägen hem

Nu börjar solen skymta i öster
du frågar om jag vill följa med dig hem
hjärtat slår dubbelslag när jag säger ja

När du ska låsa upp blir vi stående i porten
när du sedan går in vänder jag mig sakta om
och försvanner så snabbt jag kan ur ditt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela