Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Light flickers from across the hall

Publicerad 2005-12-15 23:19:16 i Allmänt

Från och med nu blir det nog inte så många bilder på bloggen, av den enkla anledningen att jag skapat ett konto på flickr. Så det är där mina bilder kommer att hamna framöver, eftersom de då kan vara bredare än de 400 pixlar som gränsen här på bloggen. Om jag inte hade suttit med min modemuppkoppling så hade jag nog lagt upp ganska många bilder, nu blir det lite färre. Än så länge finns det bara fyra bilder, vill ni se dem så finns de här. Vill ni se större versioner av bilderna är det bara till att klicka på dem.

Min kamera har fått arbeta hårt på sistone, och inte bara med att ta kort. I tisdags använde jag den som usb-minne för att flytta 2,5 GB med musik och annat från min gamla dator till den jag sitter vid nu. (Den gamla har ingen CD-brännare, så gammal är den.) Eftersom jag bara har ett 128 MB minneskort så blev det många vänder och det tog några timmar, men det vara det värt. Det fanns en del musik som är närmast unik på den gamla datorn som nu är räddad, bland annat två konserter med den gamla supergruppen Wakers. Tänk vad hemskt om de hade varit förlorade för evigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela