Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

It's no secret that ambition bites the nails of success

Publicerad 2005-12-06 12:15:45 i Allmänt

Det är mycket jag inte begriper. Igår hade jag 20 (!) unika besökare på bloggen, trots att jag bara skrivit ett inlägg på tre dagar eller så. Konstigt. Måste ha varit någon som lagt in en länk hit från en mer välbesökt sida, vilket jag inte alls har något emot i så fall. Det är snarare så att jag vill ge en bamsekram till den personen.

Nu är det nog bäst att jag inte skriver mer för då kommer nog läsarna försvinna.

Uppdatering:
Fast en ny bild kan jag inte undanhålla er. Jag skrev ju tidigare om en orkidé, och nu har första blomman kommit. Så här ser den ut.

blommande orkidé

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2005-12-06 13:03:22

snyggt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela