Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Träda

Publicerad 2006-07-10 13:32:48 i Allmänt

I ett av mina första inlägg misstänkte jag att jag ganska snabbt skulle tröttna på att blogga. Så blev det väl inte, det tog över nio månader. Men nu har det skett. De senaste veckorna har jag mest skrivit mina inlägg av gammal vana, snabbt för att få det överstökat. Och inte har de blivit särskilt bra.

Därför tänkte jag ta en time-out från bloggandet. Hur länge vet jag inte, pausen blir kanske inte mer än någon vecka. Eller kanske blir det här det sista inlägget, även om jag inte tror det. Men det är nog bra att lägga bloggen i träda ett tag, så att lusten att skriva kan få komma tillbaka.

För det saknas inte saker att skriva om. Jag skulle kunna skriva om VM-finalen och Zidane. Raljerat över vad som hade hänt om Materazzi i stället hade skallat Zidane, hade alla undrat då vad Zidane hade sagt för att reta upp Materazzi?

Eller så hade jag skrivit om när jag blev jagad av en orre för några dagar sedan. Eller grävlingen jag mötte i samhället i går (som lämpligt nog blev ännu räddare än vad jag blev).

Men det känns inte roligt att skriva, så från och med nu tar jag paus.

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2006-07-10 16:22:23

synd, för du skriver väldigt bra! Men jag har full förståelse... man måste ha lusten att skriva, annars kan det kvitta! Må gott i sommaren!

Postat av: Mats-Olas Fanclub

Publicerad 2006-07-10 18:27:42

Jag misstänker som sagt att det nog inte blir ett så långt uppehåll. Dessutom kommer jag nog att vara en hel del vid stugan de närmaste veckorna, så det hade inte blivit så mycket ändå.

För vanligtvis brukar jag tycka att det är kul att skriva, så det kommer nog tillbaka igen rätt snart.

(Fast det skulle kännas lite löjligt om uppehållet blir mindre än en vecka:))

Postat av: stina

Publicerad 2006-07-16 20:47:21

paus är bra. bara du kommer tillbaka sen så :) ha härliga veckor i stugan också!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela