Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Longing my life away

Publicerad 2013-04-14 11:29:00 i Allmänt

På väg från jobbet till hotellet så började bilradion spela Paul Simons "Still crazy after all these years", och jag, som aldrig brytt mig så mycket om den låten, överraskande mig med att bli riktigt glad av att höra den. Nu, när jag lyssnar på den på hotellet (tack youtube!), så känns den inte så märkvärdig, men det var något med att plötsligt få höra något bekant, något som hyggligt hör hemma i min vanliga värld.
 
Annars så är jag, med lite snällt avrundande, halvvägs igenom den här resan. Fortfarande för långt kvar för att räkna ner dagarna, och erfarenheten säger mig att det är under vecka 3 som resorna brukar börja kännas riktigt sega. Så än är det långt kvar. Speciellt som humöret redan är rätt långt nere, delvis beroende på en förkylning som inte vill försvinna.
 
Men idag har varit en bra dag. Veckans lediga dag, och till skillnad från förra veckan väder som det gick att vara ute i. Och körsbärsblomning, så kameran har fått jobba idag.
 
Här är delar av resultatet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela