Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

And that my fake laugh would suddenly sound sincere

Publicerad 2013-04-02 15:30:50 i Allmänt

Tillbaka i mitt surrealistiska parallelliv. Det känns lika overkligt att komma hit varje gång. Hur hamnade jag här egentligen? Fast kanske, kanske, är det här sista resan. Jag vågar inte ta ut något i förskott, men det är svårt att inte tänka tanken ibland.
 
Mottagandet idag var grått och regnigt. Och fullt av körsbärsblommor, sedda från olika tågförnster. Fast så småningom så kommer nog även körsbärsvåren till den avkrok av landet som jag befinner mig i, och då hoppas jag ha bättre bilder. Här är dagens tolkning av fyra nyanser i grått.
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Stina

Publicerad 2013-04-06 19:47:21

Ja, jisses så grått!

Svar: Ja, fast när de här bilderna togs (i tisdags) blåste det i alla fall inte storm, som det gör idag. Så det dröjer nog en vecka till innan det kommer några nya bilder här på bloggen.
Mats-Olas Fanclub

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela