Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

I should aim for your kerosene eyes

Publicerad 2012-12-31 17:32:00 i Allmänt

Bloggens nyårslöften:
 
Jag ska aldrig mer skriva saker i stil med "nu var det jättelänge sedan jag skrev här senast". För som det har varit så har nog hälften av inläggen det senaste året börjat så. Och det blir ju lite segt.
 
Jag ska skriva inlägg när jag känner för det, och ibland även när jag inte känner för det. Det är kul att läsa efteråt.
 
Jag ska länka mer till musik jag gillar. Så att jag kan gå tillbaka efteråt och komma ihåg vad det är jag har lyssnat på. För att starta bra så kommer det en länk här.

Kommentarer

Postat av: Robodan

Publicerad 2013-01-09 13:14:02

Bra löften!

Postat av: Robodan

Publicerad 2013-01-09 13:15:48

bra låt för övrigt

Postat av: Mats-Olas Fanclub

Publicerad 2013-01-13 19:44:32

Går sådär med löfte två känner jag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela