Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Programförklaring eller något sånt

Publicerad 2005-10-05 22:37:25 i Allmänt

Någon presentation av mig blir det inte, men lite om vad jag kommer att skriva om.

Jag kommer att skriva om sport. I synnerhet fotboll, och med fotboll menar jag givetvis IFK Göteborg. Lite musik blir det nog. Och en hel del av mina tankar och funderingar. Om telemaster eller annat som är viktigt här i livet. Jag skulle tro att det mesta kan nog slinka igenom. Men så ofta vet jag inte om den kommer att uppdateras, vi får se. Jag misstänker att jag kommer att tröttna ganska snabbt.


Jag funderade länge på om jag överhuvudtaget skulle ha en blogg. Anledningen till tvekan är att jag inte visste vad jag egentligen skulle skriva, och vilken typ av blogg det skulle bli. En som handlar om vardagliga trivialiteter eller en mer personlig och innehållsfylld. Det blir en vardaglig eftersom mina mer personliga åsikter och känslor nog passar bäst som just personliga. Skulle något av värde ändå skrivas är det inte säkert att det är sant eller att det ens handlar om mig. Integriteten kommer nog att bli så stor att texterna ofta blir ointressanta, men hellre det än för privata. Något större syfte än att möjligen underhålla finns inte.


Om det inte alls blir som det står ovan så får ni leva med det. Jag förbihåller mig rätten att skriva vad jag vill och även ta avstånd från det när jag vill.


Var namnet på bloggen kommer ifrån? Det berättar jag inte än, men det går att gissa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela