Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Det finns hål i allting, det är där lite ljus kommer in

Publicerad 2012-05-13 14:12:29 i Allmänt

Det finns i alla fall ett hål i ett av mina byxpar. Jag tog bara med mig fyra par byxor på den här månadslånga resan, och givetvis så går ett av dem sönder redan den första dagen. En trottoarkant som jag inte såg, som gav ett väldigt långt steg för att försöka att behålla balansen.

Dessutom lyckades jag spilla majonäs på ett annat par byxor i går. Bara till att hoppas att tvätten tar bort den fläcken. Annars blir det till att handla byxor på japanska.

Mycket jobb den gångna veckan, passerade 40 timmar redan under torsdagen, och då var fredagen och (en ganska kort vända) på lördagen kvar. Jag kommer att vara helt slut när jag åker hem.

Bilder, som vanligt.

















Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela