Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Är du lönsam i din nakenhet, dina blåmärken och valkar

Publicerad 2012-05-01 21:46:47 i Allmänt

Snart dags för ännu en japanresa. Kan inte säga att jag är sugen, men det är den sista på ett tag, så på ett sätt känns det lite lättare.

Inför resan så har jag köpt en ny, liten kompaktkamera. Jag gillar verkligen min systemkamera, men den är för stor för att få följa med. Och då min första digitalkamera verkligen sjunger på sista versen (den har svårt att fokusera ibland), så tänkte jag pensionera den. Vilket känns lite vemodigt, jag har använt den så mycket så att den känns som en vän. Jag försöker att se det som att den kan få lite vila nu när den går i pension.

Bilder från de senaste fyra dagarna, de fem första är med systemkameran och de fem sista är med den nya kompaktkameran.











Från den nya kameran:









Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2012-05-02 23:03:51

Fullkomligt älskar bilden på maskrosorna vis tegelväggen!!!

Postat av: Mats-Olas Fanclub

Publicerad 2012-05-03 17:22:36

Jag gillar den skarpt själv. Det lite märkliga var kanske att jag tog ett gäng bilder först, alla mer utzoomade och med mer sönderfallen vägg, som jag trodde skulle bli bra. Den här ovan slängde jag mest iväg precis innan jag gick, utan några större förhoppningar. Och så är det den som ser bäst ut när man kollar på datorn efteråt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela