Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Och undrar om jag vill se ut som han

Publicerad 2011-10-31 23:13:54 i Allmänt

Större delen av gårdagen (söndagen) bara försvann för mig. Jag satt och lekte med ett notskrivningsprogram, och vips hade det gått fem timmar. Och jag hade glömt att äta. Jag undrar om det finns något annat lika effektivt sätt att fördriva tid på.

Hur resultatet blev? Är inte nöjd än (16 stämmor tar sin tid att få ordning på), men så småningom så kanske det dyker upp här.

Idag har jag varit ledig och handlat kläder. Tänkte att det kunde vara skönt att göra det en lugn vardag, men jag hade gjömt att det är höstlov. Hur som helst, nya kläder blev det. När jag sedan kom hem slog det mig att passformen på kläderna till stor del beror på mitt humör när jag köper dem. Idag, när jag var glad och nöjd, blev jeansen en storlek mindre än vid det senaste inköpet. När jag testade dem hemma på kvällen kom tankarna på hur de kommer att kännas att sitta i dem en hel dag på jobbet, men jag kom till slut fram till att de kommer att bli perfekta. När jag väl gått in dem.

Andra, sämre dagar känns det som att alla plagg sitter fel. Om det alls blir något köpt så brukar det kännas väldigt plufsigt bara några dagar senare. Jag tycker mig ha märkt att det är just de kläderna som sedan inte blir så använda, så på så sätt blir nog dagens inköp bra.

Och så var det helgens bilder. Jag har tagit väldigt många bilder under oktober (mer än 800!), fast å andra sidan så är det lite av sista chansen innan vintern. Och den vill man ju ta.










Kommentarer

Postat av: smäm

Publicerad 2011-11-09 09:46:36

Helt fantastiska bilder. Vi har haft en så fin höst i år!

Postat av: Mats-Olas Fanclub

Publicerad 2011-11-10 20:31:11

Tack!

Postat av: Stina

Publicerad 2011-11-11 19:33:10

Oktober har varit en fototacksam månad. Superfina bilder! Känner igen det där med kläder för övrigt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela