Mats-Olas Fanclub

Enginn sér, á bak við orðin tóm býr alltaf eitthvað

Och jag sjöng melodin när jag var en ung katt som du

Publicerad 2011-01-09 22:21:24 i Allmänt



Igår och idag har jag, som inte har åkt längdskidor på 15 år, suttit och svurit åt skidvalla. Och känt mig en aning löjlig efteråt.

För humörets del blev det till att se svt-s OS-krönika igen. Den kan rädda även den sämsta dagen. Den är ännu viktigare nu när min video är sönder, så att de gamla krönikorna inte går att se. (Till råga på allt är jag rädd för att Turin-krönikan försvann i den senaste flytten. Elände.)

Snön är också mest ett elände, här är några bilder på den.






Kommentarer

Postat av: Stina

Publicerad 2011-01-11 21:34:27

Håller med om den eländiga snön. Här är det dock bara is, is, is. Decimetertjock is, med inkapslat grus och inget direkt nytt grus ovanpå. Orka! :)

Postat av: Mats-Olas Fanclub

Publicerad 2011-01-12 18:00:07

Sant, isen är lika illa den.



Allra värst är det nästan när det är som idag, först is och sedan någon centimeter snö ovanför så att man inte kan vara säker på om det är is eller fast mark under.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela